ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΣ «ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ» ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ «ΚΑΤΗΦΟΡΟΣ»

Εν μέσω της μνημονιακής «καταιγίδας», που σαρώνει τις λαϊκές κατακτήσεις, δημιουργεί συνθήκες ανθρωπιστικής κρίσης και υπονομεύει την εθνική κυριαρχία της Χώρας, υφιστάμεθα, πέραν όλων αυτών, και έναν ιδιότυπο ψυχικό και ηθικό «βιασμό» από διάφορους αυτόκλητους «φωστήρες», που, ναι μεν, προέρχονται από αντίθετες κατευθύνσεις, πλην όμως, ως αποτέλεσμα, λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο.

Από τη μια μεριά, έχουμε το «χοντροκομμένο» εθνικιστικό «παραλήρημα», που εκφράζεται, κυρίως, από το νεοναζιστικό μόρφωμα της Χρυσής Αυγής, που βυσσοδομεί ασύστολα επί παντός επιστητού. Από την άλλη, έχουμε τους εκπροσώπους ενός «ρεύματος» ψευδοεκσυγχρονισμού και μεταϊστορικής νεωτερικότητας, με προεξάρχουσα την κ. Ρεπούση, και όχι μόνο !!!, που, συνειδητά και στοχευμένα, προσπαθούν να αποδομήσουν και να «απογυμνώσουν» από πραγματικά ιστορικά γεγονότα, την δυναμική, που έχουν αυτά στο υποσυνείδητο του Ελληνικού Λαού.

Πρόκειται, ουσιαστικά, για τις «δύο όψεις του ιδίου νομίσματος», που, στην σημερινή ιστορική κοινωνική συγκυρία της κρίσης, «φουσκώνει» το νεοναζιστικό μόρφωμα, που ενισχύεται από κάθε παρέμβαση των ψευδοεκσυχρονιστών – ψευδονεωτεριστών.

Είναι αλήθεια, ότι η χωρίς εθνική συνείδηση οικονομική ολιγαρχία της Χώρας, διαχρονικά, χρησιμοποίησε πάντοτε τις μυθοπλασίες και τις «μεγάλες εθνικές ιδέες», προκειμένου να υποστηρίξει την κυριαρχία της και τα δικά της συμφέροντα και να αποκρύψει την προδοτική της στάση στις ήττες του Ελληνισμού. Γι’ αυτόν τον λόγο, υπάρχει σοβαρή ανάγκη αντικειμενικής και διαλεκτικής προσέγγισης της Ιστορίας, ειδικά στην σημερινή εποχή, όπου, ως Χώρα, βρισκόμαστε σε καταστάσεις ανάλογες με τις «μεγάλες συμφορές» του Ελληνισμού, όπως η Μικρασιατική Καταστροφή και ο Ελληνοτουρκικός Πόλεμος του 1897.

Αντίθετα, η συνειδητή παραποίηση και υποβάθμιση πραγματικών ιστορικών γεγονότων, όπως οι σφαγές του Ελληνισμού στην Σμύρνη με διαταγή του Κεμάλ, η γενοκτονία των Ποντίων και η ηρωική πράξη της ταυτόχρονης βρεφοκτονίας και αυτοκτονίας των Σουλιωτισσών στην περιοχή του Ζαλόγγου (πρόκειται για ιστορική αθλιότητα, η προσπάθεια να πληγεί αυτή η πράξη, με την αμφισβήτηση, εάν υπήρξε χορός ή όχι !!! πριν την πτώση στο βάραθρο !!!), οδηγεί στην αντίθετη κατεύθυνση, δηλαδή στο «γονάτισμα» και στην υποταγή της λαϊκής αντίστασης, στους προβαλλόμενους ως «σωτηριακούς μνημονιακούς μονόδρομους». Και αυτό, γιατί η φυσική δραματοποίηση πραγματικών ιστορικών γεγονότων από τον λαϊκό παράγοντα, αποτελεί σημαντικό στοιχείο του πολιτισμού του, που είναι η βάση για το δυνάμωμα της λαϊκής – εθνικής συνείδησης, αφού κάθε τόπος στηρίζει, προασπίζει και προάγει τον πολιτισμό του με ό,τι αυτός κουβαλά ως ευγενικές πεποιθήσεις και πράξεις, που ώθησαν τους αγώνες του και έγιναν στην ιστορική διαδρομή του, παραδείγματα ήθους και αγώνα για την Ελευθερία και τη Δημοκρατία. Αυτό δεν έχει σχέση με την προγονολατρεία ή προγονοπληξία, αλλά ως συνεκτικό στοιχείο του πολιτισμού και των παραδόσεων του Λαού, είναι ιδιαίτερα απαραίτητο σήμερα, όπου η ένοπλη νεοφιλελεύθερη παγκοσμιοποίηση επιβάλλει με βίαιο τρόπο το «ξερίζωμα», την απονομιμοποίηση και την «γελοιοποίηση» ηρωικών στιγμών στην ιστορική διαδρομή ενός Λαού, που λειτουργούν ως ιστορικό αντιστασιακό DNA αυτού.

Πρόκειται, αναμφισβήτητα, για «στρατευμένη επιστημονική καταβύθιση» αυτών, ως προσώπων, αλλά και για μέγιστο πολιτικό «κατήφορο» αυτών, που τους «περιθάλπουν», αφού η κ. Ρεπούση είναι βουλευτής της ΔΗΜ.ΑΡ., φερομένου ως κόμματος της «Αριστεράς», που μετεξελίχθηκε, μετά τις εκλογές, σε μνημονιακή δύναμη και ενσωματώθηκε στο κλεπτοκρατικό σύστημα της Χώρας, παρέχοντας υποστήριξη στην προδοτική και εξαρτημένη παρασιτική οικονομική ολιγαρχία και στους μνημονιακούς «κηδεμόνες» τους, που μετατρέπουν την Ελλάδα σε «αποικία χρέους».

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s